poniedziałek, 18 kwietnia 2011

'Dziękuję'

Słyszałam wiele różnych słów
W różne strony obrazy szły
Stałam po środku
Wstrzymując oddech
Ciągle czekając na zielone światło.

Od chwili gdy jesteście tu
To co trudne łatwiejszą drogę ma
A wszystko co złe - odeszło stąd
Niesione siłą rąk.

Po stromych schodach zbiegając
W ciemności światła szukając
Nie mogłam odnaleźć się
Usłyszałam w głębi głos
'Nie zgub tu siebie'

Od chwili gdy jesteście tu
To co trudne łatwiejszą drogę ma
A wszystko co złe - odeszło stąd
Niesione siłą rąk.

Nigdy nie mówiliście:
Nie podołasz
Wierzyliście, jak nie wierzył nikt.
Krzycząc 'dziękuję'
Burzę mój mur.

1 komentarz:

  1. Ej no weź . To jest bardzo głębokie. Boję się , że niektórzy mogą tego nie zrozumieć . Ale w tym jest MAGIA.

    Zapraszam do mnie. Na opowiadanie i tego bloga , którego prowadzę od lutego.

    OdpowiedzUsuń