poniedziałek, 26 grudnia 2011

...już po?

Nie wszystko co nas frustruje
Nie wszystko co nas przeraża
Nie wszystko to jest złe

Gdy w głębi serca jest strach
Zostało parę dni
Nie odważysz się powiedzieć
Że są rzeczy których nienawidzę

Za cicho lub za głośno
Zła wiadomość
Nieodpowiednia chwila
Nigdy nie ta co powinna

Płacz, krzyk - zero reakcji.
Parę dni i się wyjaśni
Gorzej z czekaniem
To nas zabija
I nie ma nic, co to powstrzyma.

----------------------------------------------------
Siema ziomki, mam nadzieję, że po świętach zbytnio Wam nie przybyło. :) U mnie wręcz odwrotnie, no ale trudno. ^^

Trzymajcie się zdrowo, ciepło i oczywiście - cieszcie się resztą wolnego! ;*

2 komentarze:

  1. No u mnie, na całe szczęście też nic nie przybyło:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wiersz twój ? WOW jeżeli tak to gratuluję bo bardzo dobrze do mnie przemawia ;) Podnosi człowieka ^^ Ja tyle się w te święta najadła że teraz mam dość potraw które mają grzyby,kapustę lub coś w tym stylu ;xd pozdrawiam i udanego sylwka oraz spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń