poniedziałek, 21 czerwca 2010

Czasem jest Ci ciężko
Wydaje się, że coś jest nie tak
Zaczynasz się bać
Ale przecież boisz się nieznanego
Boisz się konsekwencji
Nie chcesz ryzykować
Złą drogą teraz iść
Przekonać się co jest Za zakrętem tych dni
Może jednak stoi tam dobry duch.
By wskazać Ci drogę
I tylko czeka na jakiś twój znak
Spróbuj zaufanie dać
Być może to nauczy
cię śmiać się
Czerpać radość ze zwykłych chwil
Nie martwić się jutrem
Wystarczy tylko w dobrą stronę iść.


Z dedykacją dla Joanny Sobaszkiewicz i Sary Łubińskiej.

4 komentarze:

  1. hmm... co tu powiedzieć? ;P

    tekst ogólnie zajebisty,,, zresztą jak każdy, dziewczyno masz talent! Teksty (ten i wszystkie) bardzo mi się podobają... są po prostu życiowe... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie to chyba mój stan opisuje ;<
    Boskie sa te wiersze Ty wiesz ;***


    Twoja Salami ; DD

    OdpowiedzUsuń
  3. i kto mi powie, że mój Glinek talentu nie ma.? ; )
    mam nadzieje, że ten dobry duch jest gdzieś niedaleko...przyda sie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za dedykacje kochanie :* o wierszu już Ci pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń